Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Затєйщикова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Затєйщикова О. О. Аналіз підходів до оцінки соціальної відповідальності бізнесу [Електронний ресурс] / О. О. Затєйщикова // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2014. - Вип. 2. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2014_2_31
| 2. |
Затєйщикова О. О. Етапи формування стратегії соціальної відповідальності бізнесу [Електронний ресурс] / О. О. Затєйщикова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_36 Вивчено існуючі підходи до формулювання етапів стратегії, відповідно до чого сформовано перелік етапів формування стратегії соціальної відповідальності бізнесу (СВБ), серед яких: визначення місії та бачення СВБ; формування системи цілей СВБ; оцінка впливу факторів зовнішнього середовища; оцінка рівня соціальної відповідальності, аналіз альтернатив і вибір стратегій. Визначено місію СВБ для українських підприємств, яка полягає в підвищенні якості життя працівників, місцевої громади та суспільства в цілому. Бачення СВБ - покращання результативності бізнесу та показників прибутковості на основі створення довірчих взаємовідносин між бізнесом, суспільством і державою. Розроблено "дерево цілей" СВБ, яке включає цілі трьох рівнів. Визначено перелік факторів впливу зовнішнього оточення на СВБ, серед яких: зростаюча стурбованість станом навколишнього середовища та демографічною ситуацією, рівень освіти та культури, зростаюча інтенсивність конкуренції, рівень доходів і добробуту, активна участь державної політики у використанні принципів соціальної відповідальності, пропаганда соціальної відповідальності в рамках сфери впливу, швидка зміна технологій, чесні практики маркетингу, інформування та укладення договорів. Запропоновано оцінку рівня соціальної відповідальності здійснювати на основі розрахунку показників соціальних інвестицій як кількісним, так і якісним методами та розрахунку показників добровільної соціальної відповідальності бізнесу. Запропоновано основні складові змісту стратегії СВБ.
| 3. |
Затєйщикова О. О. Сутність та основні етапи впровадження соціальної відповідальності на підприємстві [Електронний ресурс] / О. О. Затєйщикова // Економіка і регіон. - 2014. - № 2. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2014_2_22 Присвячено уточненню сутності та визначення основних категорій та етапів впровадження соціальної відповідальності бізнесу. Запропоновано взаємозв'язок рівнів, етапів впровадження та показників оцінки соціальної відповідальності на підприємстві.
| 4. |
Вовк В. А. Критерії оцінки соціальної відповідальності бізнесу [Електронний ресурс] / В. А. Вовк, О. О. Затєйщикова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 48. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_48_4
| 5. |
Аграмакова Н. В. Нефінансова звітність як інструмент інформування інтересів стейкхолдерів соціально відповідального підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Аграмакова, С. Ю. Гончарова, О. О. Затєйщикова // Економіка та держава. - 2016. - № 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_1_11
| 6. |
Аграмакова Н. В. Аналіз підходів до формування компенсаційного пакету [Електронний ресурс] / Н. В. Аграмакова, С. Ю. Гончарова, О. О. Затєйщикова // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2016_3_3
|
|
|